Orkar inte.

Alltså, måndagmorgnar. Jag hade gett SÅ MYCKET för att få sitta kvar här i min morgonrock och titta på Sabrina hela dagen. Så mycket. Men det kan man ju inte. Nu börjar jag dagen med en freaking danslektion, är så opepp det går att vara ungefär. Blöööö. Typ. 
Var på Aloe Blacc igår kväll dock, det var en alldeles strålande afton. 
Detta förde dock med sig att jag är så in i helvetes trött idag, inte lika coolt. Överväger dock att vara helt inaktiv på dansen, orkar liksom inte gå in för denna uppgift när vi ska koreografera uppvärmningar själva. Orkar. inte. 
Funderar även på att "jobba hemma" när jag har engelska sen, sista lektionen. Jag får ändå aldrig något uträttat på min uppsats på måndagslektionerna, då kan jag ju lika gärna gå och träna lite tidigare så jag kommer hem tidigare så att jag kan sova... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0