Livet

Det har varit lite tyst här ett tag, i gotta admit. Har haft lite fullt upp för ovanlighetens skull kanske man kan säga. Ni vet, livet kom emellan osv osv osv.
Hela förra veckan var det ju dansföreställningar mest hela tiden. Det vill säga, jag satt och tyckte att alla andra var duktiga och dansade ytterst lite själv, men trevligt ändå.
Sen på lördag morgon ca jättetidigt begav jag mig till bussen utanför konsertsalen med en liten resväska och åkte till Tyskland! Inte helt fel. Är en lat människa som dessutom inser att ingen egentligen är intresserad av att veta hur min helg i Tyskland var.. så jag orkar inte direkt berätta det. 
Det var himla kul, i alla fall. Fett trevliga människor och fint ställe och blablabla. 

Sen kom jag hem och har pluggat och tittat på eurovision och helt enkelt haft annat för mig. Till exempel igår satt jag ca hela dagen och kämpade med denna jävla matte, tenta imorgon liksom och jag är inte pepp. Livet vettni, för en vecka sedan på söndagen spenderades dagen med sol i Tyskland, härligt häng, lite spela i ett kök, äventyrsbadhus och att smyga till havet vid tolv. Den här söndagen var en promenad i regnet och en massa matte som jag inte begriper alls. Livets berg och dalbana, liksom. 

Men ja. Första inlägget på två veckor blev tämligen innehållslöst och tråkigt, just like it should be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0