HAI

Jag har åkt vattenskidor idag! Eller, det var väl planen. Jag hade valt aktiviteten vattenskidor till friluftsdagen som infann sig idag. I själva verket stod jag och frös i en trasig våtdräkt, fick en smärre chock av det kalla vattnet, faceplantade två gånger och fick massa vatten i näsan, sen gav jag upp. Så jag skulle väl egentligen inte påstå att jag har åkt vattenskidor.. men försökt har jag i alla fall!

Nu är jag hemma och har en tom eftermiddag som jag planerar att fylla med saker som jag borde göra, vara lite produktiv för en gångs skull. Typ, ta ut alla pengar jag är skyldig mina föräldrar (fattig tjej, ledsen tjej), boka tåg till Siesta, köpa en mobil, städa mitt rum. 
Med tanke på hur produktiv jag vanligtvis är (inte speciellt) så borde jag nog sätta igång nu om jag vill bli klar nån gång det här årtiondet.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hanna Elina

Kan verkligen hålla med om känslan att vilja vara produktiv, haha!



Tack så hemskt hemskt mycket för din fina kommentar, typ made my day!

2011-05-25 @ 20:16:43
URL: http://hannaelinalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0