tummen ur

Ibland får jag för mig att ta tag i mitt liv. Kan väl vara bra dags snart. 
Men sen kommer jag på bättre tankar.. haha nej. Men. Jag håller på att försöka bättra mig. Jag tänker att om jag slutar sitta på facebook och whina över hur mycket jag har att göra och ligga och försöka somna med världens stressklump i magen, kanske jag istället skulle bara börja göra det jag ska istället för att slösa tid på allt detta. Liksom - sluta ha ångezt för att det är kaos i rummet, börja få tummen ur och plocka bort från golvet.. det tar högst tio minuter. 
Sluta ha ångest för skolan/spelandet, gå pch whina om det och aldrig komma nånstans, och bara börja ta tag i det och göra mitt bästa och acceptera att det går lite som det går ibland. 

Sen hur det går är väl en helt annan sak. Men det är min plan. Att försöka. Just nu går det väl lite som det gör. Men jag pluggade lite smått innan, och jag tänkte titta lite på basläxan innan jag ska sova. Åh, sova.. livets grej. 

Jag bara tänkte att alla nog undrar lite hur jag tänker om min livvstil. Så att alla vet nu, liksom. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0