Livet

Idag har jag en långklänning på mig. Väldigt hippieaktig är den, blommig och vid och grejer. Känner mig väldigt mycket earth mother, men det kan ju vara positivt. Eller? Vet ej. brukar ju spöka ut mig, så whatever, man måste ju testa lite nya grejer ibland.
Bra dag idag, för övrigt. Slutade tidigt och ska dra till Oscars stuga och hänga där ikväll, sedan ska jag till min finispojk och mysa runt hemma hos honom hela helgen. Känns bra! Dock lite avundsjuk på min syster och far, som åker till London ca nu, medan jag har två veckor kvar på mitt "jobb" (vill inte riktigt kalla det för jobb pga så himla slappt och flummigt)  innan jag åker dit. 

Tänkte bara uppdatera lite. Life is good och allt det där, jag chillar runt på jobbet på dagarna, kommer hem, spelar Sims, äter, tittar på tv, sover. Spännande, inte speciellt, men rätt okej ändå. Har varit så stressad hela våren så är rätt nöjd med att ta det lugnt. 

Det var väl det jag hade att säga. Spännande. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0