DET AR VAAAR!

Eh, jag maste bara skryta lite. Jag var precis ute pa min lunch. Eftersom det var soligt redan imorse och nagon kommenterade att det var fint vader ocksa pa dagen, kande jag for att vara lite wild and crazy och ba, gick ut pa min lunch utan jacka. Sjukt, jag vet. Speciellt eftersom min lunch varje dag utom en (igar nar det regnade) har bestatt av att jag koper till mig nat och gar runt i typ en halvtimme. Och man vill ju inte spendera hela lunchen med att ata och frysa, inte sa kul! Men jag tog risken.. Gick till Tesco och kopte mig en kycklingwrap och at och gick runt och tittade pa folk. Och jag fros inte ens! Inte ens lite. Det var typ.. sjukt. valdigt harligt, dock.
Dessvarre tog jag bade chips och en pase skittles efter lunchen. Dumma mig. Men.. man maste ju fira nar man kan vara ute i tshirt plus en liten kofta, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0