Tjockt barn har mycket lunch.

Alltsa.. Kanslan nar man har atit upp alla sina sura skittles men det anda ar tva timmar kvar pa dagen innan man far ga hem. Pa tal om sura skittles da.. Nar jag kommer hem tanker jag att jag nog far se over mina matvanor lite. I och for sig sa fick jag en fin tanke nar jag gick och at min lunch pa Portobello road innan. Att.. jag borde nog stanna lite precis som jag ar aven om det inte kanske ar precis som jag skulle vilja vara. For annars, om jag borjar bli alldeles nyttig, skulle jag ju inte ha nagra klader som passade langre. Det hade ju inte varit bra. Sa det ar nog bast att jag bara ater glatt, tankte jag da. Sen kan man ju anda ifragasatta min lunch idag.. En wrap fran Tesco, McCoys salt & vinegar crisps (alltsa det ar sa sjukt gott ju!), en chocolate chip cookie (namnde jag att jag alskar Tesco eller?). Och sa lite senare nar jag kom tillbaka till RT da, en pase sura skittles. Kanns.. bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

ok, då var vi ju grannar ju :) hoppas du hade det massa kul iaf!

2011-02-27 @ 00:51:05
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0