Produktivt

Saker jag sa att jag skulle göra när jag kom hem idag:
- Packa till London (dör nervodöden)
- Räkna matte
- Skriva engelskauppsatsen
- Skicka mejl till Rough Trade (som sagt, dör nervodöden här)
- Läsa boken till svenskan
- Städa mitt rum

Saker jag har gjort sedan jag kom hem idag:
- Bakat ett absurt antal bullar
- PMS-dampat på min bror
- dött peppdöden på att Pulp kommer till Way Out West
-...

Det var väl typ det. Ambitiös tjej här, alltså. Kanske borde ta tag i mitt liv lite smått om jag får ork till det och i alla fall göra nåt. Typ.. skriva ihop lite engelskauppsats. Borde inte vara så himla svårt.
Brb ska bara typ facebooka lite och låtsas vara ambitiös, sedan gå och dö tröttdöden i soffan, äta brutalt många bullar och.. somna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0