Nöjd chey

Livet just nu? Helt okej. Minst.
Igår efter skolan (och musikteoriprovet som jag hade lite eller kanske rätt mycket panik över) så åkte jag hem till finaste pojken jag vet.
(typ så nöjd chey är man ibland när man sitter bredvid nån fin)
Och.. ja. Jag har haft det bra. Fett med bra. 

Och nu är jag hemma idag. Har ätit lite godis och gråtit lite till Skins (älskart!) och.. ja. Nu sitter jag här. Äter lite mer godis. Choklad måste vara.. Nästan min favoritsak faktiskt. 

Jag har i alla fall fått tummen ur och duschat och tagit på mig min finaste klänning som gör jag känner mig som Blair Waldorf (och det är ju ALLTID en bra sak. Faktiskt.). 
Och om en stund ska jag möta upp Hanna så ska vi fezta med Jesus, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0