Läget.

Hur är läget med mig då? Bra idag, faktiskt. Bra, as in jag börjar bli lite peppad på att åka till London och jag har faktiskt inte gråtit idag. Typ, så bra.
Har packat klart.. Hoppas jag. Klänningar, smink, underkläder, tandborste. Vad mer behöver man till två veckors praktik på ett läskigt trendigt ställe liksom? Just nu håller jag på att synka mina nya Spotifylistor till iPoden. Det går sakta.. Men himla värt det. För att göra listor är ju jag bra på. Jag har bland annat börjat pilla lite på en lista om saknad och kärlek och sånt. Och en där jag bara slänger in allt jag vill lyssna på under min resa. 
Så jag är utrustad med både bra musik, fina klänningar och en snickers i väskan. Det här måste ju bli ganska bra ändå. (Om det inte är alldeles hemskt jätteläskigt på praktiken och jag ba dör varje gång jag går dit för att det är så hemskt) 
Och förutom det faktum att jag lämnar en kool keps i sverige.

För att inte tala om att jag lämnar en kool kille i sverige då. Den finaste jag vet till och med. Men äh. Tuff tjej klarar sånt.
Synd att jag inte är så tuff då, bara. 

Men. Slutsvamlat. herrå. Ha det så kult i sverige.
P.S. Jag är high tech och ska försöka bekämpa min telefonfobi - jag har skaffat Skype!!!1!ett!!1

Kommentarer
Postat av: Natasha

för det första, du skräms verkligen inte och det var verkligen ingen udda fråga! det var bara otroligt modigt av dig att våga fråga. och åh, det låter helt underbart! när är noah and the whale? har velat se de så otroligt länge! det skulle vara helt perfekt om det var under den kommande veckan.

och jösses, vad kul med praktik i london, det kommer gå så himla bra!

2011-02-12 @ 22:26:23
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0