Jaha.

Idag är det tema emo som gäller. 

För man kan ju inte gå och må bra jämt. Nu kommer karma, liksom. Idag har jag haft världens största beslutsångest för att jag har bokat in att åka till Tyskland med irländska ensemblen samtidigt som det är popadelica. Suger.
Så beslutsångest gånger hundra, plus en liten identitetskris i allmänhet sådär när man är på väg hem från en gitarrlektion i regnet i mörkret när man är hungrig och allt är jävligt. 
Typ, tystnaden som uppstår när man inser att man inte har nåt liv. 

Liksom.. jag har fan inga intressen. Det enda jag faktiskt tycker om att göra är typ.. att äta choklad i soffan till Glee och Gossip Girl, varvat med lite kramar. Och pussar, och så att sova en massa. 
Det är vad jag tycker om att göra känns det som. 

Jävligt meningsfullt liv, verkligen. Det lär jag komma långt på. 

Nä men förlåt. Ska sluta emoblogga, och sova istället. Livet kanske känns bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0