En sondag

Efter lite choklad och nagra avsnitt Misfits blev jag lite peppigare igen och gick och handlade mat. Bara det faktum att jag ar i en storstad och det faktiskt finns manniskor overallt gor att jag tycker att det ar helt roligt att handla! Kopde dock massa godis.. Man ba, oj.
Idag sov jag lange for forsta gangen i Inglaterra.. Sen tog jag och min far en promenad i parken, heelt okej! jag alskar regents park..
Har aven hunnit med att vandra omkring planlost i Camden market och tittat pa lite fina grejer!
Inte kopt fina grejer dock, eftersom att jag ar fattig osv osv. Ska faktiskt ha rad att leva i en vecka till har!

Alltsa gud! Jag mindes precis min drom. Jag hittade en katt som var typ, lika stor som.. en tumme eller nat. Asliten var den i alla fall och jag blev helt kar i den.

Eeeeeh anyways. Nu tankte jag do lite framfor tvn och forsoka peppa upp mig pa annu en praktikvecka (lycka till loser)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0