Bussar och luncher och sånt jag tänker på

Under en av mina många, många oproduktiva stunder här på praktiken tittade jag på lite busskartor för några dagar sedan. Det resulterade i att jag idag tog nummer 18 som gör att det tar typ, 40 minuter fran dörr till dörr, istället för typ, en timme och en kvart. Win på det! Speciellt eftersom att jag är så himla rastlös av mig.. Att åka buss var kul i typ, två dagar och sen har det mest kännts sjukt segt. Tänk att folk åker buss varenda dag.. Hade dött rastlöshetsdöden.
Precis som jag gör här.. Sitter och läser bloggar hela dagen och lyssnar på den trendiga musiken som de väljer att spela här på kontoret.
Men jag klagar ju inte, liksom. Haha.
Något som jag dock klagar på är att jag på något sätt inbillar mig redan nu (alltså när klockan knappt är elva och jag inte har varit här i en timme ens) att jag börjar bli hungrig och vill gå på lunch. What's up with that shit? Jag brukar dock stå ut med min hunger fram till typ, ett, halv två i alla fall. Eftersom att jag inte kommer hem förrän typ, sju hade det ju varit ganska dumt att ta tidig lunch faktiskt..
Men jag har två dagar kvar har.. Sen blir det tillbaka till Sverige och tillbaka till det vanliga.. Skola och lunch klockan elva liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0