All the things I've done this week, and all the things I should have done instead

Alltsa.. orka att jag sitter och typ, raknar ner tills det ar okej att jag gar pa lunch. Och sedan sitter och raknar ner tills jag far ga hem, efter lunchen. Ambitiost av mig, verkligen. Jag vet.
En annan grej? Orka att jag glomde vakna imorse. Seriost, jag har inget liv och sitter bara och kollar pa Skins och ater choklad nar jag ar hemma fran praktiken. Gar och lagger mig i god tid osv osv. Men anda ar jag trott som doden idag! Pa det dar sattet sa att jag bara sitter och gaspar jattestort varje trettio sekunder. Tank om jag faktiskt levde sant liv som de har pa kontoret har gor. Ba jobbar hela dagen, olar pa pubar och gar pa spelningar varje kvall. Forsta tanken? Fan vad kul. Andra tanken? Jag hade aldrig i mitt liv orkat det.. Trott hela tiden. (brb, har en mindre identitets- och framtidskris och inser att det inte finns nagot jobb i hela vaaaarlden som passar mig. #panik)
Synd att jag inte gillar kaffe, annars hade jag kunnat bli en speedad koffeinmissbrukare for att orka med livet och sant. Men.. jag gillar ju inte kaffe da.
Vad jag far gora ar val att bara vanta pa lunchen, dricka lite juice, ata lite choklad, titta pa lite fina klanningar och hoppas att jag blir piggare och ba best intern in the world till i eftermiddag.
Ja.. vi sager sa, va?
Men inte ska jag hanga lapp for att jag har trakigt.. Det ar ju ratt okej att vara har, anda. Och imorgon ar det helg, da ska jag shoppa tills jag ar fattig. Sen aker pappa hem och jag har fem praktikdagar till. Och da ska jag handla mat och sant alldeles sjalv! Och tyna bort och  gora ingenting pa den har kontorsstolen i fem dagar till da. Det lar nog bli ganska bra anda.

Kommentarer
Postat av: Viktor

tänk dom som har det livet 5 dagar i veckan hela året och 4 veckor ledigt totalt?..

2011-02-18 @ 18:23:07
URL: http://viktorwestin.se/
Postat av: Leo

Altså jag har lite samma tankar om min praktik just nu för jag sitter typ mest i vägen och får göra uppgifter som ingen annan orkar göra typ som igår fick jag vika brev och lägga dom i kuvert (Y) men liksom rätt soft ändå. Men jag hade dött om jag hade suttit på kontor så för resten av mitt liv, tyvärr!

2011-02-19 @ 21:46:30
URL: http://welcometoluxembourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0