All grown up ba

Onsdag idag. Har ett trakigt liv pa den fyrtio minuter langa bussresan hit och sedan annu trakigare nastan, nar jag kommer hit och alla ba eh vad gor du har och sa gor man ingen nytta, typ.
Dock kan jag beratta att jag var en javligt independent woman igar! Klarade hela bussresan till Camden och hittade alldeles sjalv till Sainsburys. Och sa gick jag in dar och handlade! Fett koolt. Ba gik dar med en korg och allt, kande mig asvuxen. Kopte dock bara brod, chocolate chip cookies, applen och juice, typ. Det jag lever pa just nu. Kommer typ ha skorbjugg eller vad det heter nar jag kommer hem sa lite naring jag far i mig.
Men i alla fall. Sa kom jag hem och forfasades over hur sent det var (det tar mycket tid att vara vuxen osv osv) Och sa lagade jag en halv pizza i ugnen, direkt fran frysen. Dukade och allting, kande mig som sagt vuxen.
Alltsa, nej. Det har inlagget hade ingen annan funktion an att jag vill skryta lite om att jag kanner mig vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0