Vanligt dravel

Ibland, ibland så är sommaren sådär som man tänker att den ska vara. 
När man vaknar en morgon i mitten av januari och allt som är kul känns så oändligt långt bort, när snön ligger kvar i mars och man tänker att nej, det blir nog ingen sommar i år. Då fantiserar jag om sommaren, när man kan gå ut genom dörren och sätta sig i gräset utan att ta på sig några ytterkläder, när man inte har några planer och bara gör precis vad man känner för
När man tittar på film och myser med sin finaste pojke, när man träffar så sjukt bra vänner och pratar och bara gör precis det man känner för. Stannar uppe sent, sover länge, bränner sig i solen, badar.
(här hade jag lagt in en passande bild på nåt lagom kul från mina sommardagar. Men man är ju ingen fotograf, så det finns inga)

I alla fall. Nu är jag trött. Finns ju saker jag kanske borde fundera över men det känns ju bättre att sova, faktiskt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0