Peppen

Jaha. Man är ju sällan så rastlös när man väntar på att åka någonstans. Idag väntar jag på Viktorpajken. För vi ska ju till Göteborg! Idag, tälta och mysa. Imorgon, hänga runt i Göteborg och shoppa lite grand. Lördag, WAY OUT WEST! Inte lätt att fixa festivalpass till alla dagar, tydligen, men bara lördagen är ju inte helt fel det heller. Är otroligt peppad faktiskt. Förutom det faktum att jag igår insåg att det är väldigt kallt på kvällen/natten. Får hoppas att jag överlever tre nätter i tält. 

Eller, nej, klart jag överlever, blir hur bra som helst det här. I vilket fall värt det för jag ska ju se Pulp! Och Säkert! och Noah And The Whale! Peppppppen. 

Skulle bara säga det. Ses på söndag. Herrå.

Kommentarer
Postat av: stephhiii

har borjat bloggat igen :D miss you puss

2011-08-18 @ 18:08:35
URL: http://www.adreamcometrue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0