Livet.

Sedan jag senast skrev har jag varit upptagen med livet och sånt. Förra helgen i Göteborg var ju minst sagt sjukt bra. Inte fel att den avslutades i Slottskogen! Om det inte hade varit så varmt hade jag fått rysningar av Tallest man on earth, sen var Noah and the wale så himla söta, för att inte tala om hur fantastisk Säkert! är. Pulp var sinnessjukt bra, sen såg jag lite Kanye mellan pussarna med min fina Viktor. Helt okej om ni frågar mig.
Sen kom jag hem och blev förkyld, vilade (läs tittade på jättemånga avsnitt Top Model och Hellcats) och på onsdag åkte jag iväg igen! Den här gången var det roadtrip med mina fina vänner som gällde. Vi började med att tälta i sävsjö, åkte vidare till borås via gällstad, tältade lite till, vaknade till regn och fick ta ner tältet i ösregn vilket resulterade i jätteblött tält, vilket vi löste genom att sova i stuga sista natten efter vi dansat lite till Timo Räisänen i Göteborg. Igår shoppade vi tills vi blev trötta och åkte sedan hem. Helt okej avslut på sommarlovet måste jag säga!

Nu är jag ju hemma igen och är peppad på att stiga upp tidigt imorgon. Första dagen på gymnasiet för alla nya ettor och vi ska spela lite för dem på morgonen! Är ganska peppad ändå. Har ganska skönt schema har jag hört.. 

Men bla bla bla. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0