Gymma?

På riktigt tror jag att jag ska införskaffa gymkort igen. Jag förnyade inte mitt efter att det tog slut i februari på grund av att jag kände att jag "inte hann" (ni vet, suger på att prioritera vilket gör att det tar minst en hel eftermiddag att träna lite) plus att jag bara fick dåligt samvete av att inte träna hela tiden när jag hade kortet och så. 

Men det känns inte som att skolan kommer att ta lika mycket av min tid den här terminen faktiskt! Jag tror/hoppas att det kommer att bli lite lugnare i och med att jag bara läser slappa kurser i stort sett, plus att jag vill bli bättre på att vara lite mer produktiv, effektiv och liksom klara av att hinna med lite saker och inte bara jäsa framför datorn. 

Och dessutom har jag ju valt att ha dans i skolan nu, och jag känner att det inte riktigt är okej hur dålig kondition jag har just nu. För att inte tala om alla helt obefintliga muskler. 

Nej jag tror att jag kanske ska ta tag i detta!

(observera kanske. Liksom, inte idag eller nåt.)


Kommentarer
Postat av: jennifer,

hej du där,



svar; London var ett måste för mig. Jag var så trött på allting runtomkring mig & var tvungen att andas ny luft. Jag hade jättetur med att ha vänner här redan & sen ännu mer tur när det fanns en plats för mig att flytta in på. Allt annat löser sig.

2011-08-31 @ 09:33:29
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0