Decisions...

Andra dilemman jag har just nu är att jag ska skriva en uppsats på typ, 15 sidor i engelskan. Eftersom att det är en sån stor uppgift så måste jag ju typ skriva om något som intresserar mig och som jag tycker är kul, annars kommer jag ju ca dö av tristess. Frågan är bara vad. Jag har ju inte speciellt gått om intellektuella intressen.. Och tvivlar på att jag kan skriva så många sidor om typ Gossip Girl. Det är inte helt lätt att vara ytlig kan jag ju säga! Synd att detta ska vara bestämt och typ, börjat på om två dagar, jag har liksom inte så långt tid på mig att gå och älta...

Om jag skulle ta och sluta klaga och gå och sy lite? Kanske det, kanske. 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0