Skryt osv

Fick ett plötsligt släng av energi när jag kom hem från skolan.. Blev sådär överglad, tjock som jag är, när min syster och mor hade gjort fruktsallad och grädde och grejer. Så där satt jag och var lite trevlig. Sen var det den där energin som kom från.. någonstans. Så jag gick ut på en fet promenad och hamnade på second handen där jag letade efter ett par byxor (!!!). Behöver det till dansen och.. tja, det är kanske helt okej bra att äga nåt par byxor. Såå det blev ett par kostymbyxor från herrarnas och en slips för sammanlagt 35 kronor thank you very much!

Och inspirationen fortsatte så jag sydde in byxorna medan jag orkade och passade på att avsluta en slarvigt sydd kjol som jag började på för ett tag sedan. 

Kände mig bara tvungen att skryta lite, utsäkta mig förlåt. 

Sedan har jag ju inte pluggat eller egentligen gjort nåt speciellt vettigt men det struntar jag i. För imorgo är det fredag och vi har nästan inga lektioner alls och sedan ska jag åka med min finafinafina pojk och så ska vi hänga och sådär. Känns bra!

Men nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0