Tisdag

Helt okej fin tisdag faktiskt. Trots lite halvpanik pga psykologiprov, bra dag. För när jag väl klarat av detta, så fick jag ju sätta mig bak på min fina zebracykel och hålla i Viktor när vi satte fart mot second hand - där han hittade en stilig kavaj och jag hittade tre muggar med hjärtan på! Glad tjej, typ. 
Sedan begav vi oss hemåt i regnet och tittade på Skins och myste. För det blir liksom.. ännu bättre när man ligger och halvsover och gråter lite för det ledsamma i serierna om man lutar sig mot en varm och trygg famn och liksom, känner andetagen.. och så har man ju någon annans tröja att torka tårarna på, ehe. 

Dagen hade avslutats rätt fett med att hämta gitarren vi beställt, men det var givetvis stängt bara för det. Men.. nu avslutar jag dagen med lite oboy och Cougar Town istället, helt okej det också.

(ps förlåt att jag låter så prettoskrytig och dryg men.. jag har lite svårt att uttrycka mig när jag är glad. Så mycket lättare att klaga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0