Så fuck you

Idag minsann, tänkte jag att jag skulle ta tag i mitt liv. Så jag gick upp redan vid nio, åt lite frukost och satte mig och läste en himla massa sidor om kvinnor under antiken och medeltiden och försökte få ihop en vettig uppsats typ, tills det blev lunchdags. Inte för att jag är klar eller så, trots vad som kändes som en evighet med böckerna och stirrandes på skärmen, men.. Jag har i alla fall fått ihop tre och en halv sidor. Vet inte när jag kommer känna mig klar, men jag bestämde mig för att vara nöjd med min plugginsats för idag, thank you very much. 

Nu sitter jag fortfarande här med flötigt hår och trött uppsyn men jag tänkte ge mig ut på en promenad och be för att jag inte träffar någon jag känner eftersom att jag inte är helt och hållet presentabel at the moment om jag ska vara ärlig. Så ja. Ut och gå i halvsolen och vara flötig men även mycket mycket nöjd med mitt premium. Ses.
Och om någon ser mig när jag är ute och reagerar på min ocharmighet?


Juste.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag tycker du är fin iallafall..

2011-04-17 @ 17:56:52
URL: http://viktorwestin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0