Livet

Igår hängde jag minsann i skogen, måste jag bekänna. Inte varje dag det händer, men.. ibland får man ju göra andra saker än vad man brukar. Om jag skulle bestämma vad jag skulle fylla dagarna med på mitt lov skulle jag ju bara ligga i sängen, äta ballerinakex och titta på tvserier.
Men igår så tog min fina pojke med mig ut i skogen så satt vi och åt chokladbollar och chillade. För att vara skogen, liksom, så var det rättså helt okej måste jag säga! jag ville mest skryta över att jag faktiskt var utomhus igår, tack för utrymmet. 
Hamsterpojken featuring snyggt paraply & hallonsaften

Idag är det ny dag och jag har prickig klänning bara för att det är torsdag. Och senare ska jag hänga med bästa gänget, känns bra. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0