Blabla

Igår var en bra dag. Att vakna med min favoritkille är aldrig fel sätt att börja en dag på.. Sedan är ju fredagar i sig helt okej, inte minst när det bara är typ.. tre lektioner från lovet. Gemensam kör då jag eventuellt var lite övertaggad och hela dagen gick jag ju även runt utklädd till ett påskägg, med fjädrar i håret och allt. 
Skoldagen avslutades med lite påskagodis på Konsum, vilket hjälpte mig få motivation till att städa upp i rummet lite.. Dock syns det knappt, men jag är nöjd ändå. Faktiskt. 
Sedan fick jag lite surprise visit från min favvokille på kvällen bara sådär! Vilken tur man kan ha.. 

Idag har också varit bra. Jag inledde påsklovet med att skaffa Spotify premium och gå ut på en promenad för att känna mig lite duktig. Och nu väntar jag snällt på att mitt Glee-avsnitt ska bli klart så att jag kan sätta mig tillrätta med min choklad och titta. Lat? Ohyes.

Gud vad jag har börjat blogga ointressant, inser jag också. Det är ju inte direkt nån som läser ändå så I suppose att det inte spelar så stor roll. Men ändå. Felåt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0