Fredag

Åh fin dag alltså!
Börjar den tidigt och hurtigt med att gå till gymmet med Hanna. Ambitiöst? Ja.
Sedan vände jag hem eftersom jag inte har haft en enda lektion idag!
Tog på mig myskoftan, bakade lite grand, och plötsligt var klockan nästan ett och då var det dags, trots att jag suger kanske mest i världen på att organisera, för en liten picknick!
Trevliga människor, en himla massa fika, (och några änder) på en filt på dalen en fredageftermiddag. Inte helt fel!

"Eh, Mirran? Dina muffins blir ankmat nu."

Så kan det gå när man råkar glömma bort att man ska ta ut dem ur ugnen vid rätt tillfälle, ehe. Dock ganska underhållande ändå. Ankan blev t-j-o-c-k! Haha.

Och ikväll ska jag hänga med två av mina bästa också. Känns ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0