Lördag

Nu vet jag ju att alla undrar vad jag har hittat på denna lördag.
Svar? Ungefär ingenting. Jag har sovit ut, vilket kunde behövas eftersom händelser och tankar har kommit lite ivägen och mina vanliga åtta timmar har prioriterats bort lite grand.
Därför var det ganska välkommet att sova stenhårt till elva idag. Och sedan ta långt tid på sig att äta frukost.

Och så har jag klippt lite i en klänning som trillade in i min garderob där i slutet av sommaren.. För fast att regnet faller och temperaturen sjunker så är det faktiskt aldrig fel tillfälle att ta på sig en fin klänning, om man frågar mig.

Nu tänkte jag bege mig ut i regnet och hämta ut Biffy Clyro-biljetterna.

Biffy Clyro – Saturday Superhouse

Idag är det fyra veckor kvar. Jag är så pepp så jag vet inte vad. Det lär bli så himla bäst, minst sagt.

Och senare så ska jag ta mig till Johanna och hänga med lite fina flickor från bästa klassen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0