Trött i ögonen

Om jag hade varit Markus Krunegård hade jag sagt att jag var trött som döden just nu.
Men nu är jag ju inte det, så jag nöjer mig med att säga att jag helt slut.

Har varit i skolan, och hem igen, och spelat bas, och sen spelat bas lite till, och gått hem igen, och gymmat och gått hem igen och nu är jag alldeles ganska så slutkörd faktiskt. (JA, hela meningen med detta inlägg var ju att säga att jag har tränat. Såklart. Jag måste få skryta!)

Haft idrott har jag också hunnit med! Jag insåg att if you can't beat them, join them, när vissa fortfarande tyckte att det var kul att dra skämt om att jag säljer mig.

På idrotten när vi skulle leka en lek:
Läraren: Har vi någon frivillig tjej?
Jag: (räcker upp handen) Jag är alltid villig!

Hahahahahaha jag har sån kick-ass humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0