Trassligt

Ska vi heta nåt annat, ska vi passa in nånstans, där man för sköta sitt eget huvud, men slipper sköta sig själv?

Om det inte finns en himmel, varför är jag då snäll?


Man får inget för det när man är som vi, man får inget för det när man vill folk väl, när man har en vilsam själ.

Säkert – Fredrik

Ikväll växlar jag mellan depp och förvirring. Och så lite prestationsångest på det.

Och så den ständiga tillsägelsen i mitt huvud att inte vara så självutlämnande. Att inte lita på folk så himla lätt och att inte våga tro saker för att inte bli besviken.

..och så misslyckas jag med det.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, vad ledsen jag blir när jag läser sånt här.

Borde köpa med mig choklad och komma över, tänker jag då ungefär :(

2010-09-06 @ 21:42:49
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Linda

Mjo, men man måste ju få dramatisera sitt liv lite extra såklart, annars blir det inte lika spännande. haha.

Men ja, helt klart att vi borde hitta på någonting någon dag! :D

2010-09-06 @ 22:33:30
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0