Söndagsfeeling

Igår när fina Lina kom in på mitt rum och såg sig omkring så var typ det första hon sa
"Mirran.. har du funderat på att städa här, eller?".
Eh. Okej. Fair point, kanske man tänker då.

Det som var fail var ju då att jag tyckte att jag hade städat. Jag tycker att jag har det himla fint och i ordning på mitt rum. Faktiskt.

Men det kanske bara är för jag bara jämför med hur det såg ut innan.. Alltså, man kan ju tänka sig om någon går in och säger "oj, du borde städa" när det ÄR städat, då var det inte fagert innan, alltså.

Så det är väl det jag borde göra idag. Städa. Eller kanske ta itu med engelskaläxan. Eller matten. Eller kanske gitarrläxan. Eller kanske träna?

Men.. det är ju rätt mycket trevligare att sitta och spela Ane Brun och göra ingenting vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0