EGO

Som sagt, fotboll i vårat hus ikväll. Systra mi är ute (inte för att hon hade uppskattat mitt sällskap även om hon varit hemma), mamma jobbar.
Jag sitter på mitt rum. Roar mig med lite olika saker. Att äta, att sticka, att ta meningslösa egobilder, till exempel.


Bild ett: Fuck fotboll! Och fuck att jag bara har en strumpa på mig! (inte medvetet, för övrigt. Jag frös om fötterna och just då fanns bara en socka inom räckhåll)
Bild två: "Jag tar ett kort medan jag tar på mig min fina raggsock! Yey vilken idé!"
Bild tre: Nöjd tjej som har två strumpor på sig.

Äsch, jag ville ju egentligen bara säga att jag har insett att den här bloggen är så fantastiskt inriktad på mig själv ändå. Alltså utgår jag från att de få stackars satar som orkar sig in här är intresserade av mig. Eller inte har något bättre för sig. Men eftersom hela den här sidan är så himla egotrippad och helt och hållet kretsar kring mitt liv, kan jag lika gärna lägga ut en massa posiga egobilder. Vem bryr sig, typ. Jag tyckte att det var ett adekvat tidsfördriv at the time.

Eller ja. Mest ville jag på ett subtilt och snyggt (för alla vet ju att det där är mina starka sidor) sätt visa upp min snygg-klänning, snygg-kofta och framför allt snyggsockar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0