Död

"Och så måste jag bara blogga lite innan jag lägger mig."

Jag har sovit typ fem timmar inatt.. steg upp klockan 05:30, gick till simhallen, simmade med fina Linda, och hann basta och klä på mig och sånt i tid till skolan.
Sen har jag också varit på lektioner hela dagen. Hunnit med att bli lite fotad av Avenue Year, kommit på att jag ska spela i det irländska bandet efter skolan, dött, spelat bas, kommit hem, gått ut direkt och ätit hos mormor, och vidare till pop quiz på hotellet, och nu... Nu är jag hemma. Ganska död.
In a weak moment gick jag också med på att stiga upp och gymma innan skolan imorgon också.. jag är inte frisk någonstans.

Men mest död.

Jag ville bara säga att.. eh, jag tänkte skriva att jag lever, men det gör jag ju inte för jag är så trött. Eh, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0