Always look on the bright side

Jag vill ju inte slösa energi på att vara arg på saker man inte kan göra någonting åt. Därför ska jag inte vara arg över valer och SD. Eller.. jag ska inte vara så arg att jag tar ut det över alla och är jätteirri och bloggar om det tusen gånger.

Därför tänkte jag faktiskt göra ett försök att vara lite positiv idag. Faktiskt.
Jag är nöjd för att:
- jag orkade mig upp idag och tränade på min sovmorgon (!)
- jag är 400 g marabou rikare
- det gick inte så dåligt på gitarren som jag trodde
- imorgon slipper jag alla mördarlektioner utom en och ska istället gå runt på isaberg.

Så om man ser grejer positivt är jag rätt nöjd med dagen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0