Värd helg

Jag har haft finaste helgen på rätt länge tror jag bestämt.
Jag, Hanna, Eve och Lina har hängt hos Frida i Växjö.
Och jag kommer liksom inte riktigt över hur sjukt glad jag är att jag har så himla fina vänner. Jag skulle kunna skriva en uppsats om hur fint jag haft det, men.. ja. Jag säger bara, fy fan vad bra ni är.
Vi har haft det sådär fint och bara pratat, ätit massa god mat (bland annat kopiöst mycket vitlök. Och fetaost. Och sisådär två kilo godis), sprungit i affärer, och haft det allmänt ganska så kick ass.
Dessutom har jag köpt fruktansvärt fina skor (med höga klackar. Aj.), kanske världens finaste prickiga klänning, och.. ja, lite annat krams. Och så köpte jag toning lite på impuls och och med Eves hjälp är jag nu rödhårig!
Jag har (ännu) inga bilder att dela med mig av.
Ville mest säga att jag lever. Och att jag har haft det himla fint. Och att jag har typ, världens bästa kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0