Blöh

Blöh. Skolans nätverk har gett min dator cirka en miljon virus såå jag måste systemåterställa den snarast. Känns ju.. bra.
Men fina Hanna (som för övrigt är tillbaka från Spanien, har nog saknat henne mer än lite smått ändå) har hjälpt mig spara ner alla mina saker på hennes hårddisk så jag förlorar ingenting i alla fall. Typ, alla mina ultraviktiga bilder på snygga människor och fina klänningar och bra band, och alla uppsatser och sånt. Och musik.
Så när jag är redo att släppa greppet om internet för ikväll ska jag sätta i den där skivan och starta om hela datorn.

Men man ska väl inte klaga. Jag har dansat och är nu ganska så slut. Imorgon är det ingen mediekommunikation och jag har sovmorgon. Att jag har dåligt samvete över att jag inte kommer orka pallra mig upp tidigt för att träna på min sovmorgon är en annan sak. Vi säger så att jag ser saker och ting positivt idag.

Förresten! Dagens fail: Jag och Amanda anländer till ensemblen där vi ska ha en vikarie. Vi kommer in, resten sitter och säger "läraren är på toa nu, GÖM ER, spring iväg, nu, så slipper vi kanske lektionen om ni inte är här!"
Vi typ.. okej? Lite seg reaktionsförmåga sådär på morgonen. Men vi börjar springa och när vi öppnar dörren ut och börjar springa ut (observera att vi inte kan gå diskret, det är uppenbart att vi springer) så kommer läraren ut och typ "ojdå, ni försöker väl inte smita?" Vi typ.. "Ehehehe nej vi skulle bara.."

Hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0