Status

Status just nu: sitter och bloggar istället för att plugga.

Som vanligt, alltså. Ehe. Det är meningen att jag ska ha ett två minuter långt tal på engelska, om Blitzen, klart till imorgon. Jodå men alltså ÅH vad beredd jag känner mig. Har skrivit kanske hälften. Sen ska jag bara lära mig det också.

Och medan jag skriver detta får jag en insikt om hur sjukt beredd jag hade varit på varenda skolarbete om jag bara gjorde det. Tänk all tid jag slösar på att a)gnälla om det, och b)blogga om det.

Men.. ja. jag kanske borde ta itu med det nu, alltså. Skulle skriva nåt vettigt men glömde bort.

Kan också rapportera att jag har tränat idag, för alla som hissar sina bryflaggor.

Och talet, var det ja. Återkommer kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0