Ovärd dag

Idag hade jag en sån där värdelös morgon. Ni vet. Jag var stressad igårkväll och satt uppe och pluggade matte till senare än jag orkade.
Av den anledningen försov jag mig imorse och hann inte göra något ordentligt. Hade därför världens ful-dag plus matteprovsångest.
Kul start på dagen, liksom. Det blev ju bara bättre när jag släpar mig till skolan alldeles försovd och irriterad och alla bara "nej vi hade ingen ensemble idag!" men ja, tack för den. Jag kunde sovit till halv tio.
Så jag satte mig och försökte räkna lite matte i oasen. Vilket i och för sig bara ledde till ökad panik, men ändå.
Sedan lite svenskaprov och världens längsta datorkunskapslektion som får mig på bättre humör. Eller kanske inte.
Men efter all panik så gjorde jag provet och.. det gick bra. Eller, nu kommer karma vara en total biatch mot mig så kommer det inte alls ha gått bra, men det kändes faktiskt rätt bra!
Så nu är jag.. befriad, lite grand, känner jag. Lättad.
Ska bara förtränga naturkunskapsläxan också så är jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0