Fredag

Fresten!
Jag dog inte ens av det där provet imorse. Inte gick det väl speciellt bra heller, men.. kanske finns det ändå viktigare saker här i livet än molekylföreningar.
Så jag skrev prov, insåg att jag fortfarande levde och hade det ganska så bra resten av dagen.
Fikade i oasen, hade kör med hela ettan och hela klassen, struntade i att jag inte kunde stämmorna eller har någon sångröst och sjöng allt jag hade i alla fall. Lite photoshoot med koola Fatima, lunch, lektioner och så skutta hem.

Jag fick lite inspiration och började städa lite grand (märk väl att jag säger började. Alltså ser mitt rum fortfarande förjäkligt ut) till tonerna av The Kooks.

Sen tröttnade jag. Så nu hamnade jag här, som vanligt liksom.

Har en helg som är jävligt fullproppad med plugg att se fram emot vilket känns.. sådär. Men jag är lite småpepp ändå. Ska ju faktiskt träffa finaste Frida som jag inte träffat på freaking evigheter idag. Imorgon ska jag väldigt eventuellt kanske till Gnosjö och titta på lite musik. Och på söndag ska jag kanske till Hillerstorp och fira John, om jag känner att jag pluggat klart.
Så livet är kanske rätt fint ibland, ändå.

Men nu ska jag bestämt göra något vettigt. Eller något helt ovettigt kanske.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0