Plugglördag

Lördag idag! Det firar jag genom att.. eh, sitta och plugga psykologi. Kul!
Efter om och men så ska jag till Gnosjö ikväll och se lite lokala band. Är egentligen mest pepp på att ligga under täcket och se på film hela kvällen, men det blir säkert kul när jag väl är där med rätt attityd. Nåt får jag faktiskt ta och hitta på om dagarna. Misstänker att jag kanske ruttnar bort annars.

Men ja. Hur var det nu med självdisciplinen, egentligen? Jag måste faktiskt plugga lite till innan jag börjar sminka mig. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: timis

"misstänker att jag kanske ruttnar bort annars" för bra sagt där!

2010-10-04 @ 13:23:12
URL: http://timis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0