Hatt

Idag har jag varit i skolan, spelat med coolaste irländska folkmusikbandet på borgen, varit i skolan lite mer.

Och nu är jag hemma. Ska nu bara bli lite pepp på att åka till Hällabäck på estet/nv-festen. Har haft typ världens beslutsångest om jag ska titta på film med kompizar, eller åka till Hällabäck, eller träffa fina pajken. 

Men jag kom fram till att det är ju faktiskt inte varje dag det är hattfest. Så jag ska ta mig en dusch, ta på mig favoritprickiga klänningen, och viktigast - favorithatten! Och åka dit. Kan bli helt sjukt lame, kan dock också bli riktigt kul. Det är ju mycket vad man gör det till så jag ska bara se till att bli lite pepp nu så blir det nog ganska så kult. Får vi hoppas. 

Annars får jag leva med en bortslösad kväll. Jag får ju i alla fall ha på mig min hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0