Fuck basgarderoben

Hm. Jag råkade bryta mot mitt köpstopp (ojojoj vad länge jag klarade detta! Hahahahahahahahahahaha. Vad trodde jag?) idag för jag hamnade på lager med bror och mor. Men, jag tänkte att det kanske inte räknades eftersom jag faktiskt bara köpte saker som jag typ, behövde.
Det är ju så att "basplagg" är typ ett av de hemskaste orden jag vet. Så sinnessjukt tråkigt att lägga en massa pengar på "baaaasplagg" som man bara måååste ha, typ.. svarta linnen och plain tröjor och sånt. Liksom, så går man och köper det och bara "jaha. Kunde köpt livets kjol för de pengarna. Kul."
Men det är ju så billigt på lager så jag var liksom tvungen. Men jag kan försäkra att jag bara har med mig tråkiga saker hem...
Men i alla fall. Jag vände och gick ut i regnet  igen när jag kom hem, och hängde med härliga klasskompisar på Chili Thai, och sedan lite filmhäng hos Hanna. Ganska mysigt sådär på en tisdagkväll kan jag tycka!
Men nu är jag hemma, trött i fötterna och huvudet, och borde utan tvekan lägga mig. Imorgon väntar ett besök hos tandläkaren klockan tjugo över åtta! Pepp.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

sv: hur långt eller hur kort som helst (men tycker det är roligare o läsa de som är längre än bara några få meningar)

2010-11-02 @ 23:27:06
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0