Can you show me to the party?

Alltså. Jag börjar bli sådär lite läskigt pepp på att ta mig till London den femtonde december med lillasyster, mamma och Linda. För att springa i affärer, äta massa gott, bara vara i den finaste staden och hänga. Och, för att gå spelning med coolaste The Pretty Reckless.
Jag menar, för det första?
The Pretty Reckless – Make Me Wanna Die - Kick Ass film version (inc' dialogue)
The Pretty Reckless – Factory Girl
The Pretty Reckless – My Medicine - Single Version
Bara lyssna på hur kick-assiga de är.
Och för det andra?
Så är de ju (okej, i huvudsak Taylor Momsen) så fruktansvärt jävla ascoola. Hör inte riktigt till saken men herregud vad jag skulle döda för att se ut som henne.
Men i alla fall. Shit vad pepp jag är.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tycker du är cool som du är (:

2010-11-08 @ 21:17:22
URL: http://viktorwestin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0