Blablabla och sånt

Hattfesten igår blev ganska så värd ändå! Jag var lite opepp när jag kom dit mycket tidigare än någon jag kände och det bara snöade och jag frös och ville mest ha en kram.. 
Men sedan trillade lite roliga esteter in och det blev ganska så party av det hela! Jag var glad trots att jag hade mina klackar på mig. Lite ont i fötterna stoppade mig inte från att dansa som ett retard hela kvällen. 

Kvällens höjdpunkter var nog mest när vi spanade in ringar med folk som stod och försökte se snygga ut när de dansade. Det är ju bara det tråkigaste som finns! "Hej här står jag med min ciderburk och vickar lite på rumpan och ser sexig ut för killarna"-ringar fanns det ju några stycken. Då tyckte vi att det var ganska kul att bryta ringen, springa in i mitten, skrika KEBABEEEEEN! och snurra runt. (kan ni inte kebab-dansen får ni skylla er själva)

Inte lika uppskattat av dem, dock. Fick väl några halvt snea blickar. Men kul var det!
Sådana saker är ju väldigt mycket vad man gör det till. Och då kan det bli jävligt kul om man kör Grease-dansen över hela dansgolvet och drar igång tåg som ingen hänger på och sånt. 

Idag har jag tagit mig enda till gymmet i snön, tränat, och ätit en lite lagom mängd med försenad födelsedagstårta. 

Jag ska ta tag i mitt liv nu. Och ta mig till fina pojken. Fint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0