Mhm

Nationellt prov i engelska idag. Jag laddade med mysskjortan (JA, allt känns bättre om jag klär mig fint) och nu kan jag bara hoppas på det bästa.
Jag kan ju erkänna att det känns snäppet tyngre med fucking riksprov i spanska imorgon (och slutprov nästa vecka. Pepp).
Men det förtränger jag.

För det känns ju rätt fint att jag fick MVG på mitt musikteoriprov.
Det känns ju rätt fint att The Daisy Riots ger bort sin skiva på myspace.

Därför går jag ut en sväng och lyssnar på det istället - det känns rätt mycket finare än att sitta och plugga spanska eller skriva samhällskunskap.

För övrigt tror jag att fint är det mest överanvända ordet i hela mitt vokabulär.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, Fint är ett fint ord.

logiskt, men ja =D

Så himla fint =D

2010-05-05 @ 13:08:26
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0