Det skulle ju va dans, dans, dans!

Igår var fett!
Jag och Hanna lekte domestic goddess och lagade god mat (okeej, mest hon, jag skar mig på tummen och dukade mest) och sen kom killarna och åt. För övrigt hade jag världens bästa teknik för att de skulle hitta till rätt hus (dock kanske inte lika uppskattat av grannarna) - jag spelade pepp-playlisten på högsta volym och öppnade alla fönster!
I alla fall. Jag sminkade mig lite grand eftersom Hanna hade kameran (det är ju lätt att man ser skabbig ut på en miljon megapixlar) . Sen åkte vi buss med SS till Hillerstorp!
Mitt nyårslöfte var ju lite grand att jag skulle sluta mesa och börja göra saker, så nu kan jag säga att jag har varit i Hillerstorp! Också en experience.
Jag var lite bortkommen först eftersom jag inte känner några människor från frikyrkliga sammanhang, men vi var ju ett gäng från ESMK så det var ju ändå rätt lugnt.
Snart blev det dags för Urban Chaos att spela! De tyckte ju att alla skulle fram och röja framför scenen, såklart, men de flesta var kind of lame och satt kvar i bänkarna.
Jag tyckte ju då att det var rätt olönt att åka ända från Gislaved och sen bara sitta som en träbock i bänkarna.. Så vi stod och röjde som bara den kan jag lova! Först var jag väl liite osäker men alltså.. Jag kom fram till att jag kände mycket få människor där och sket i vilket.
Och när man gör det blir ju saker mycket roligare! Så jag skakade roompa och sket i allt, hur härligt som helst. Vid typ.. tre tillfällen sprang jag och Hanna upp på scenen, bara för att vi kunde. Är man pepp så är man!

Jag älskar verkligen när man är sådär taggad och släpper allt och bara dansar järnet till musik. U n d e r b a r t, tycker jag!

Sen hängde vi lite med the boys in the band, och sedan åkte vi hem trötta och glada (jag i alla fall!)

Jag vet i och för sig inte om jag var ett sånt där pain in the ass som ingen tycker om, som bara springer runt och tjatar och är allmänt jätteirriterande, men jag hade riktigt kul i alla fall.

Idag har jag knappt gjort nåt vettigt. Ätit frukost i solen, varit ute på promenad till tonerna av Sigur Ros, suttit i solen lite till, kollat på Glee, spelat gitarr.
Det ska jag fortsätta med nu.
P-u-s-s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0