Powerdressing!

Idag när jag vaknade vid sisådär kvart över tio meddelade mamma att vi skulle åka till Second hand om en halvtimme. Så jag klädde snällt på mig eftersom jag faktiskt varit pepp på att åka dit ett tag. Osminkad och glad åkte vi och jag letade roliga kläder. Hittade två sinnessjukt söta.. blusar? Ah, jag vet inte vad det heter riktigt. De var blåa med sjömanskrage och rosett och åh så söta. Tyvärr köpte jag dem inte eftersom jag har förbjudit mig själv att köpa saker man inte kan ha till leggings eftersom jag sällan har på mig någonting annat. Men två stycken steentuffa saker fick följa med hem! Sjukt stor svart kavaj med dubbelknäppning i mansstorlek och världens största axelvaddar! I love it, känner mig så himla åttiotal! Även en liten klänning/skjorta/whatever med blommor på köpte jag.. Om ajg orkar och om min stenålderskamera orkar med så ska jag ta lite kooort så att världen få se vad åttiotalig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0