Men jag vet att det är försent och nu finns det ingenting jag kan göra

Nu har jag översatt en låt till engelskan, vilket var vår uppgift idag när vi var borta och övade till skolavslutningen (ja, redan).

Jag skulle säga förlåt om jag trodde att det skulle få dig att ändra dig, men jag vet att den här gången har jag sagt för mycket, varit för elak.
Jag försöker skratta åt det, täcka över det med lögner,
Jag försöker skratta åt det, görrer tårarna i mina ögon.
för att killar gråter inte, killar gråter inte...
Jag skulle bryta ihop vid dina fötter, be om förlåtelse, vädja med dig, men jag vet att det är för sent och nu finns det ingenting jag kan göra.


Den som vet vilken text det är jag har översatt till svenska borde få en kram av mig.

Den är fasligt fin i alla fall, på både språken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det är ju LÄTT! Boy's don't cry. The Cure. Jag kan ta den där kramen whenever!

2010-05-25 @ 19:23:19
URL: http://tasteofpop.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha! Pinsamt, estet musik. Men The Cure är väl inte så gudfruktiga. Det måste vara det.

2010-05-25 @ 22:33:17
URL: http://tasteofpop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0