Jaha.

Jag försökte faktiskt med matten. Bara det att det inte gick så bra. Orkar ingenting. Är lite mindre pepp på allting just nu.. Vet att jag borde plugga som as eftersom jag ska göra följande den här veckan:
- Måndag:
(Eventuell) muntlig redovisning av bok på svenskan
basläxa som jag kommer faila på totalt
- Tisdag:
Gigantiskt prov i spanska på allt vi har gjort (jag. är. död)
- Onsdag:
Nationellt prov i matte (kommentar överflödig)
Redovisning om ozonlagret (extremt icke förberedd)

Som sagt, jag borde kanske gå in för något av detta lite grand.
Men det enda jag orkar med just nu är att ligga i soffan och äta choklad.. Som vanligt.

Får jag skylla på att jag är sjuk?


Och bara för att, lägger jag in en bild från i fredags när jag var lite mera pepp, lite mera piff, lite mera blommig, lite mindre sjuk, lite mindre skabbig och lite mindre trött.

Bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0