Hard work, work

Tralalalalalala!

Jag är rätt så glad just nu. Eller, jag säger såhär. Jag har aldrig, och kommer nog aldrig bli gladare av ett besked som handlar om att jobba för 45 kronor i timmen...
Det är ju så att jag har lämnat CV på många ställen här i gislaved och sökt feriepraktik.

Inga svar och ett brev där det står att tyvärr, ingen feriepraktik i år. Då blev jag emo.

Sen kommer det ett brev idag där det står ungefär "hoold up, vi ändrade oss. Vecka 27-29 erbjuder vi dig jobb på ungdomens kulturhus!"

Så nu är jag fett glad. För visst är det kanske inte världens bästa lön eller världens roligaste ställe, men det är ett jobb.

Så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0