Eh, ja.

Oj. Jag borde nog sova nu.
Efter en tröttsam dag i skolan som bestod av ett gigantiskt (jag skojar inte) historieprov och en failad redovisning om ozon, kanske jag borde lägga mig nu.

Speciellt med tanke på att vi ska ha en lång dag imorgon.. Onödigaste ämnet på schemat Estetisk Orientering ska liksom.. avslutas.
En moderniserad version av tummelisa med egenskrivet manus, två egenskrivna låtar, egenkoreograferat, uppbackat med en powerpoint-med halvtaskisa bilder från google.

Ni hör ju vilken kvalité det kommer vara på vår föreställning imorgon..

Eller, äsch. Jag ska inte vara så neggo. Det blir antagligen suuperbra! I vilket fall ska det bli himla kul att se övriga grupper också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0